Wanneer kan ik een abonnement en/of losse tickets bestellen?
De ticketverkoop start op 15 juni 2024 om 9 uur. De losse ticketverkoop gaat samen met de abonnementenverkoop van start.
Wat heb ik nodig om online te reserveren?
Een computer/tablet/smartphone met internetverbinding en de e-mailadressen van alle tickethouders waarvoor u reserveert.
Krijg ik onmiddellijk toegang tot het reservatiesysteem?
Het is mogelijk dat u in een wachtrij komt. Verlaat de pagina zeker niet en sluit uw browser niet af, u wordt vanzelf toegelaten in het systeem.
Ben ik verplicht om een minimum aantal tickets te kopen?
Er zijn verschillende mogelijkheden.
> Wenst u meer dan vijf voorstellingen, dan kiest u voor een abonnement bij de knop 'koop abo'.
> Wie minder dan vijf voorstellingen of tickets voor een film, Pop&Top-voorstelling of MuzArt kiest, drukt op de knop 'koop tickets'.
> Wie voor zichzelf een abonnement wenst, maar losse tickets voor anderen bij wil reserveren, kiest voor een abonnement en krijgt automatisch de kans om losse tickets toe te voegen.
> Wie een abonnement wenst én tickets voor een film, Pop&Top-voorstelling of MuzArt zal dit in twee reservaties kunnen doen. U bestelt eerst uw abonnement zoals hierboven beschreven en u kan aansluitend via 'koop tickets' losse tickets voor de films, Pop&Top of MuzArt kiezen.
Kan ik ook voor vrienden of familie bestellen?
U kan een abonnement voor maximum 6 personen bestellen. Zoals hierboven beschreven, kunt u losse tickets voor 10 anderen bij uw abonnement nemen.
Kan ik later nog tickets bestellen?
Indien u voor een abonnement kiest, dan kan u gedurende het hele seizoen tickets bij reserveren aan abotarief via uw individuele abonnementencode.
Wanneer kan ik de gratis voorstelling bij een abonnement inruilen?
Het gratis ticket kan ingeruild worden vanaf 16 september 2024 om 9.30 uur.
Heb ik ook recht op een gratis voorstelling als ik geen abonnement heb gekocht, maar wel 5 losse tickets?
Als je merkt dat je doorheen het jaar meer dan vijf voorstellingen hebt gekocht, dan neem je best contact op met de ticketbalie voor de tegoedbon voor een gratis voorstelling.
Wie kan zijn/haar tickets online reserveren maar NIET ONLINE BETALEN?
Wie wenst te betalen met een BV cadeaubon of CULTUURCHEQUES: zij moeten op het einde van de online reservatieprocedure, bij betaalwijze, ‘betalen aan balie Ter Vesten’ aanvinken. Zij hebben dan 9 dagen de tijd om aan de balie van Ter Vesten hun reservatie te betalen met hun bon(s) of cheque(s).
Wie kan zijn/haar tickets NIET ONLINE reserveren?
Rolstoelgebruikers: plaatsen voor rolstoelgebruikers kunnen niet online worden gereserveerd. Rolstoelgebruikers nemen best telefonisch of via e-mail contact op met de balie van Ter Vesten. 03 750 10 00 of tervesten@beveren.be.
Hoe lang blijft mijn reservering geldig als ik ervoor kies om de tickets aan de balie of via overschrijving te betalen?
U hebt 9 dagen tijd te betalen.
Moet ik de tickets afprinten?
Neen, we scannen de tickets ook op Smartphone en verkiezen digitale tickets boven papieren exemplaren.